Neolith Stay Strong

 

Pozytywne nuty

Neolith® w wykonaniu

Neolith Rocks

Neolith® współpracuje z holenderskim wykonawcą blatów kuchennych, firmą Kemie, nad stworzeniem piosenki będącej wyrazem solidarności

Neolith®, światowa marka Kamienia Spiekanego, nagrała piosenkę pt. „Neolith Stay Strong” o zachowaniu siły w czasach pandemii COVID-19.

Napisana we współpracy z Kemie Live, utalentowanym zespołem holenderskiego wytwórcy blatów, firmy Kemie, ta radosna melodia wraz z towarzyszącym jej wideoklipem zwraca uwagę na różnorodną i szeroko zakrojoną społeczność marki, w tym partnerów dystrybucyjnych na pięciu kontynentach, licznych podmiotów zajmujących się promocją oraz specjalnych współpracowników marki.

Trzy wersy podkreślają pozytywne działania, jakie mogą podejmować ludzie na całym świecie, aby przyczynić się do zmian, w tym udzielając sobie wzajemnego wsparcia, pozostając w domach i niosąc pomoc innym. Po zwróceniu uwagi na poważny charakter wirusa i związane z nim trudności refren stanowi zachęcające przypomnienie wszystkiego, co sprawia, że nasze życie staje się lepszym: śpiew, praca, śmiech, taniec, zaufanie, miłość.

„Międzynarodowe skutki COVID-19 uwydatniły nasze wspólne rodzinne wartości, które nie znają barier w postaci granic państwowych, kultur, wieku czy dzielących nas oceanów. Powszechnie znaną cechą muzyki jest zdolność do łączenia społeczności. Mamy nadzieję, że „Neolith Stay Strong” zachęci ludzi do skupienia się na łączących ich cechach wspólnych, wykazywania się solidarnością w niezwykle trudnych czasach i uznania, że nikt nie jest osamotniony w tej walce.” 

Mar Esteve Cortés

Neolith® CMO

Wreszcie, w punkcie kulminacyjnym piosenki, podkreślono jedne z najważniejszych działań, jakie mogą podjąć wszyscy, aby przyczynić się do zwalczania rozprzestrzeniania się wirusa, zachowując wewnętrzną siłę, zarówno pod względem emocjonalnym, jak i dosłownym, zostając w domu.

 „Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie społeczności Neolith ma dla nas nadrzędne znaczenie. Oprócz tych działań wdrożyliśmy szereg kompleksowych środków ochrony zdrowia i zabezpieczeń, aby zagwarantować bezpieczeństwo naszych pracowników, jak również dokładamy wszelkich starań, aby dbać o ich dobrobyt i podnosić morale.”

Mar Esteve Cortés

Neolith® CMO

Premiera piosenki i towarzyszącego jej wideoklipu stanowi następstwo zaangażowania, jakie marka Neolith® wykazała w ciągu ostatniego miesiąca w ramach powszechnej walki z koronawirusem, przekazując darowiznę w wysokości 300 tys. euro na rzecz trzech lokalnych szpitali w Castellón (Hiszpania). Część darowizny została przeznaczona na zakup wyposażenia ochronnego dla pracowników służby zdrowia, bohaterów stojących na pierwszej linii walki z pandemią, którzy pracują niestrudzenie, stawiając nasze bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.

Ponadto, ze względu na wyjątkową kulturę firmy rodzinnej, Neolith® ogłosiła przyznanie pracownikom nagrody finansowej w dowód uznania wyjątkowych rezultatów pracy, aby wynagrodzić personel, który z powodzeniem stawił czoła wyzwaniom związanym z pandemią. Dobra nowina zawitała u progu każdego członka rodziny Neolith® wraz z czekoladowym podarunkiem umilającym czas kwarantanny, a także ze spersonalizowaną maseczką ochronną z zachęcającym przekazem „Keep Calm and Do Neolith®”.